Kandidaat | |
Geboortedatum | 10-09-1970 |
-- - | * Databases (Access 2003) | |
-- - | Informatie en Communicatie (Outlook 2003) | |
-- - 2009 | Cursus telefonische communicatie voor helpdesk; Warmte Totaal; Cursus helpdesk computer vaardigheden | |
-- - 2008 | CWI competentietest | |
-- - 2007 | Intergamma; Algemene Omgangsvaardigheden en Weerstandstraining | |
-- - | diverse verkooptrainingen en de cursus; Meten/Berekenen Woninginrichting | |
-- - | Cursus Verkoop Product en Technische Training | |
-- - | Luxaflex Raamdecoratie | |
-- - | Cursus Kleurenleer en Interieurstijl | |
-- - | Cursus Productgroep Tapijt | |
-- - | * B en C; Cursus B en C Raambekleding en B en C Vouwgordijnen en Plisségordijnen | |
-- - | Product training Marmoleum en Novilon producten | |
-- - | buitenzonwering Rijssen: Productcursus | |
-- - | * Sigma; Verf technische cursus; buiten producten | |
-- - | Cursus Behang en de Technische Eigenschappen |
12-2009 - 12-2012 |
Implementatie consultant /uitrolbegeleider winkelautomatisering
Het consulteren/begeleiden van de bij DGN aangesloten winkelondernemers, bij in gebruik name van het winkelautomatiseringssysteem AXI-RS. Dit alles in de 13weken implementatie periode van intake tot 3 weken na uitrol. |
|
2009 - -- |
Administratief medewerkerker
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden, te woord staan van klanten Opmaken van offertes, polissen en; dagelijkse coördinatie over alle kantoor activiteiten. En het afbouwen c.q. ontmantelen van de bedrijfs activiteiten. |
|
07-2008 - -- |
heeft Intergamma mijn benaderd voor de aanpassing van de applicaties van het z.g. HHT systeem,het handheld terminal systeem gebruikt door de bouwmarkten voor hun logistieke processen (ontvangen,tellen bestellen etc.) |
|
2008 - -- |
Medewerker service desk; Medewerker verkoop binnendienst/buitendienst.
Deze functie omvat het te woord staan,en service verlenen aan klanten met vragen en storingen betreffende hun verwarming installaties,en het oplossen hiervan d.m.v. telefonisch advies,of het aansturen van een monteur. 2008.; Het behandelen en uitwerken van aanvragen en begeleiden van orders m.b.t. Aquarium bouw voor retail doeleinden. |
|
2007 - 2008 |
implementatie medewerker
Implementatie medewerker t.b.v. het winkelautomatisering systeem AX I- RS (2007) Medewerker programma aanpassing handheld terminals (2008); Als implementatie medewerker was ik in teamverband verantwoordelijk voor het implementeren van het nieuw ontwikkelde winkelmanagement systeem AXI*RS. Mijn taak bestond uit het begeleiden van het bouwmarkt managementteam bij het in gebruik nemen van dit nieuwe systeem. Binnen deze taak behoorde het trainen van het bouwmarkt personeel, het opstarten van de aan de bouwmarkt gerelateerde processen in samenwerking met het bouwmarkt management en het monitoren van het systeem. Daarnaast vervulde ik een consultant functie voor het bouwmarkt management. Deze werkzaamheden hebben zowel in Nederland als België plaats gevonden. Bij deze functie hoorde ook een nazorg traject, wat een nabezoek inhield bij bouwmarkten die al een periode met het systeem werkte, en nog functionaliteit problemen ervoeren. |
|
1991 - 2006 |
Woninginrichting specialist
In deze functie was ik verantwoordelijk voor het adviseren en samenstellen van alle mogelijke inrichting en styling concepten naar volledige wens van de klant. Deze werkzaamheden konden op een specifiek gebied zijn, zoals bijvoorbeeld raambekleding of wandbekleding, maar ook heel globaal zoals het inrichten van een hele woning. De functie heeft mij de mogelijkheid gegeven mij te specialiseren in de moeilijke aspecten van de woninginrichting, zoals op het gebied van raambekleding, waarvoor ik diverse keren voor complexe situaties de passende oplossing heb mogen verzorgen. De verkoopactiviteiten strekten zich uit van artikelen, direct uit voorraad leverbaar, tot het afronden door middel van facturering van de door mij begeleide inrichtingsprojecten. Binnen deze functie ben ik ook actief geweest met het begeleiden van nieuwe franchisenemers, die bij ons op locatie stage liepen en het inwerken van nieuw personeel. Tevens was ik bij afwezigheid van de eigenaar van de winkel eerste verantwoordelijke en sleuteldrager. Om de bovenstaande werkzaamheden uit te kunnen voeren heb ik diverse cursussen en trainingen gevolgd op het gebied van productkennis en verkoop vaardigheden. |
|
1989 - 1990 |
Archiefbeheerder; archiefbeheerder
Als archiefbeheerder was ik verantwoordelijk voor het op orde houden van het filmarchief van Casparie Almere. |
|
-- - -- |
zijn opvraagbaar bij mevr.Lieke |