Kandidaat | |
Geboortedatum | 29-07-1971 |
01-10-2014 - | NextMarketeerB | |
01-01-2000 - | Nima-C | |
30-07-1994 - | Nima-B | |
30-07-1992 - | Nima-A | |
01-08-1990 - | IVA-A |
01-08-1992 - 31-10-1998 |
Product Manager
" Succesvol de 2e generatie van de MX-5 in NL geïntroduceerd, daarbij verantwoordelijk voor o.a. pré-introductie markt- en positioneringsstudies, prijsbesprekingen met fabriek, introductietrainingen voor verkopers, en input voor reclamebureaus voor commercials, web, pos en folders. " Succesvol operatie (studies, rapportages, voorraadbeheer, etc) en PLC's gemanaged van de productlijnen X-line, Xedos en Bedrijfswagens, door bijvoorbeeld lokaal ontwikkelde actiemodellen en sales incentives |
|
0-0-0000 - heden |
Internationaal Area (M&S) Manager
" In enkele maanden gewaardeerde relatie opgebouwd met belangrijkste buitenlandse distributeurs van de AM Koni Car producten in Zuid-Europa en enkele Oost-Europese landen. " Sales en Trade-marketing plannen geschreven en geïmplementeerd in een poging de dalende verkopen te stoppen, te hoge voorraden af te bouwen en financiële gezondheid distributeurs te verbeteren. |
|
0-0-0000 - heden |
Product / Category Manager
" Waarde propositie "Onderhoud op Maat" ontwikkeld en geïmplementeerd, zowel richting retail netwerk van 161 merkdealers als in potentie zo'n 850.000 private Volkswagen en Audi rijders. " APK en Onderhoud bij de merkdealer ge-herpositioneerd en ingepast in de ontwikkeling en implementatie van de waarde propositie "Volkswagen inclusief" klanten(loyalty)kaart. Onderdeel hiervan was o.a. een zeer complexe business case en onderhandelingen met de dealerorganisatie over te verdelen kosten/baten en risico's. " Marge op lokale inkoop verbeterd door scherpere inkoopafspraken te maken en pricing aan te passen. " De levering van onderdelen voor Volkswagen Marine geïmplementeerd. |
|
0-0-0000 - heden |
Product Manager
" Nieuwe online budgetpropositie (door)ontwikkeld en geïntroduceerd, inclusief voormeld- en sorteer webapplicatie en inpassing in bestaande logistieke en administratieve processen en e-business "MijnPost". " Als projectleider verkiezingen en diverse andere product gerelateerde projecten (o.a. prijswijzigingen) in goede banen geleid. " Als productspecialist belangrijk bijgedragen aan de succesvolle introductie van een volledig vernieuwde waarde propositie PartijenPost bij ruim 60.000 zakelijke klanten. " Diverse klantspecifieke wensen geanalyseerd op haalbaarheid en rendabiliteit, impact en ingepast. " Voor meer dan € 200.000 aan structurele kostenbesparingen in diverse (proces)ketens gerealiseerd |