Kandidaat | CAUAV6951 |
Geboortedatum | 17-08-1986 |
2003 - 2007 | MBO ICT niveau 4 | |
1998 - 2003 | Mavo | |
2021 | Installation, Storage, and Compute with Windows Server 2016 | |
2016 | ITIL v3 Foundation | |
2022 | cursus leer reparatie | |
2021 | SMART DETAILING UNIVERSITY SDU | |
2020 | SMART DETAILING UNIVERSITY SDU | |
2019 | Cursus car detailing Meguiars | |
2018 | Cursus car detailing | |
Installation, Storage, and Compute with Windows Server 2016 | ||
2017 | Cursus Intellian | |
2015 | Cursus Supporting Windows 8.1 | |
2014 | McAfee Training ePolicy Orchestrator 5.1 | |
2013 | zelfstudie MCTS 70-680 |
2019 |
IT Support Engineer/Network engineer
Taken * Eerste- en tweede lijns support binnen en buitenland, meldingen aannemen, registreren in TOPdesk, oplossen, voortgang bewaken en up to date houden * Beheer in Active Directory op Windows Server 2012/2016, Azure AD * Citrix beheer * Forticlient beheer, virussen en malware * Migratie naar Windows 10 via Windows Azure/ Intune * Verantwoordelijk voor maandelijkse Windows updates op alle Windows Servers 2008,2012, 2016 en 2019 * Aanspreekpunt voor netwerkzaken * Migratie Cisco naar Forti * Procedures maken en rapporteren * Troubleshooten software- en of hardwarematig * Hardware gebruiksklaar maken voor nieuwe gebruiker * Werken conform ITIL * Standby dienst |
|
2017 - 2018 |
VSAT support & IT support on board
Taken * VSAT support van schepen wereldwijd bij storingen van communicatie-, satelliteof netwerksystemen aan boord * Actief in de gaten houden van systemen (verbindingen, servers, printers) en actie ondernemen mits er problemen optreden * meldingen aannemen van Dirkzwager en overige klanten van de scheepvaart, registreren in Helpspot, oplossen, voortgang bewaken en up to date houden, overdracht doen naar overige vestiging ivm 24/7 support * Regelmatig bezoek aan boord voor IT support als het remote niet opgelost kan worden |
|
2013 - 2017 |
IT Support Engineer
Taken * Eerste- en tweede lijns support binnen en buitenland, meldingen aannemen, registreren in TOPdesk, oplossen, voortgang bewaken en up to date houden * Beheer in Active Directory op Windows Server 2008/2012 * Mail beheer op Microsoft Exchange Server 2010 * Citrix beheer * McAfee beheer en RedSocks beheer * Migratie naar Windows 7 via WDS (Microsoft) * BlackBerry beheer (word uitgefaseerd), Windows Phone en Iphone * Procedures maken en rapporteren * Troubleshooten software- en of hardwarematig * Hardware gebruiksklaar maken voor nieuwe gebruiker * Werken conform ITIL |
|
2008 - 2013 |
IT Support Engineer
Taken * Helpdesk eerste- en tweede lijns support, meldingen aannemen, registreren in TOPdesk, oplossen, voortgang bewaken en up to date houden * Migratie Lotus Notes naar Microsoft Outlook * Beheer in Active Directory op Windows Server 2008 * Hardware beheer, inname en uitgave * BlackBerry beheer * Procedures maken en rapporteren * Troubleshooten software- en of hardwarematig * Hardware gebruiksklaar maken voor nieuwe gebruiker * Migratie Windows XP naar Windows 7 via WDS (Microsoft) in binnen en buitenland * Werken conform ITIL |
|
2007 - 2008 |
Helpdeskmedewerker
Taken * Helpdesk eerste lijns ondersteuning aan gebruikers * Meldingen aannemen, registreren, oplossen en voortgang bewaken in HP openview * Beheer in Novell * Hardware beheer, inname en uitgave * Troubleshooten software- en of hardwarematig * Hardware gebruiksklaar maken voor nieuwe gebruiker * Migratie Windows 2000 naar Windows XP via ZENworks (Novell) in binnen en buitenland * Werken conform ITIL |